baner2
baner1

baner5

Regulamin korzystania z usług Pralni:

  1. Termin wykonania usługi wynosi do 7 dni.
  2. Pralnia zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zlecenia oraz prawo do odmowy odbioru dywanu od klienta .
  3. Każdy dywan o wymiarach mniejszych niż 1m2 jest liczony jako 1m.
  4. Klient jest zobowiązany do poinformowania o próbach samodzielnego zapierania dywanu (rodzaj użytych środków).
  5. Dywany z wiskozy i jedwabne przyjmowane są wyłącznie na odpowiedzialność klienta (możliwość zniszczenia niepowtarzalnej struktury).
  6. Pralnia nie odpowiada za ukryte plamy, które ujawnią się po praniu – czyszczeniu.
  7. Pralnia  nie gwarantuje usunięcia wszystkich plam (z herbaty, kawy, lakierów do paznokci, klejów, bejcy, moczu, wina, soków, tłuszczów, coli, wosku, pleśni, plasteliny).
  8. Pralnia informuje, że wszystkie dywany narażone w trakcie ich użytkowania na działanie słońca mogą być miejscowo wyblakłe i że te wady mogą ujawnić się dopiero po usunięciu z nich warstwy brudu.
  9. Pralnia informuje, że na dywanach zwłaszcza z wysokim włosem i na dywanach z polipropylenu często występują uszkodzenia (w skutek użytkowania) takie jak: rozdwojone końcówki, miejsca skulkowane i wydeptane, które tworzą na dywanie obszary ciemniejsze bądź o innych odcieniach. Nie ma to nic wspólnego ze złym wykonaniem usługi prania – czyszczenia lecz ze zniszczeniem dywanu.
  10. Pralnia nie gwarantuje usunięcia charakterystycznego zapachu z dywanów wełnianych. Zapach powoduje naturalna wilgoć znajdująca się w wełnie.
  11. Pralnia nie gwarantuje usunięcia wszystkich zapachów z dywanów w praniu podstawowym, gwarancję daje tylko opcja „usuwanie zapachu” po wcześniejszym zgłoszeniu tej usługi w Pralni.
  12. Pralnia nie odpowiada za zniszczenia dywanów podczas prania takich jak : zniekształcenie, pofalowanie, rozklejenie, zabarwienie klejem(w przypadku dywanów klejonych), oderwanie frędzli i za inne uszkodzenia mechaniczne.
  13. Pralnia nie odpowiada za uszkodzenia dywanów w skutek ich ukrytych wad.
  14. Pralnia uwzględnia reklamacje do 48 godzin od momentu odbioru dywanu przez klienta.
  15. Klient jest zobowiązany odebrać dywan w ciągu 7 dni od wyznaczonej daty odbioru. Po upływie tego czasu reklamacje nie są uwzględniane.
  16. Cennik usług prania dywanów i usług dodatkowych określa cennik pralni zamieszczony na stronie www.czysty-dywan.com.pl w zakładce „Cennik”
  17. Cennik usług prania  nie stanowi oferty handlowej wg art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Ceny mogą się różnić w zależności od wielkości i stopnia zabrudzenia czyszczonych przedmiotów.